Bädda lyxigt

Nu när jag är hemma tillfälligt (blev sjukskriven för benet) är det jobbigt att se allt som stannat av och jag bara längtar till att få sovrummet klart! Gardinerna hänger ju på plats men som det är nu kan jag inte krypa omkring på golvet och klä om den nästan fem meter långa kornischen. Överkastet är inhandlat, tyg till sänggavel och att klä sidorna på sängen finns också hemma men det är likadant där att det inte funkar med benet. Sååå... tills vidare har jag nöjt mig med att leta efter fina påslakan som skulle bli pricken över i:et. De här från Mimou står (sig alltid) på min önskelista. Ack så vackra ... men rackarns så dyra! Men att drömma är som tur gratis...
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Så otroligt trist för dej med benet! Men som sagt, man kan använda tiden till att leta fint på nätet och det har du ju gjort. Här också!

I huset i ditt förra inlägg firade jag min 30-årsfest! Det ligger i bostadsområdet min syster bodde i förut och huset har använts för uthyrning till de som bodde i området. Nu när alla lägenheter ombildats till bostadsrätter sålde Stockholmshem det till en privat liten förening.
Annan kuriosa- barnet till ägaren av Fantasic Frank är jag tillsammans med varje jobbdag! Tröttnar jag kanske jag kan få jobba hos honom istället?!

Kramar

2013-02-11 @ 16:28:23
URL: http://jagochvitt.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Vackra!

2013-02-19 @ 12:16:02
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se