Merry Christmas

Jag önskar er alla en riktigt God Jul! Själv tar jag lite julledigt i dagarna tre... eller kanske några fler, vi får se! Vi firar julafton här hemma hos oss med familjen och närmsta släkten. Julafton är en sådan dag det är kul när man är fler. Vi ska äta gott, titta på Kalle och spela julklappsspelet. Och så ska jag ska titta lite extra efter små förväntansfulla ögon. Jag hittade den här "Keep calm..."-varianten på Pinterest och så är det... nu är julen här! Hoppas ni får en lugn och skön och fin och härligt jul! Julkramar till er alla! GOD JUL!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Det var en bra slogan, julen kommer hur vi än bär oss åt. Så stressa mindre och njut mer.
Hoppas att du får en fantastisk jul med nära och kära. GOD JUL-kram från lilla jag.

2013-12-24 @ 00:26:01
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se