Gott Nytt År!!!

Jag önskar jag hade haft mer tid att skriva nyårshälsningar på era bloggar, alla ni som följt med mig under åren men i år är det nog kört för min del, det är alldeles för stressigt och har varit så mycket att göra med flytten och jag har varit helt slut när vi åkt därifrån på kvällarna. Men snart är det helt färdigt och idag har jag vikt dagen till nyårsförberedelser! Och det är bra mycket roligare! Dukningen är klar och maten också så långt jag kan göra just nu så jag fick några minuter över och ville naturligtvis ge er en nyårshälsning här på bloggen i alla fall. Här får ni en glimt på nyårsbordet men jag vill inte avslöja för mycket så gästerna ser det innan det kommer hit. Gott slut... och framför allt ett GOTT NYTT ÅR till er alla från mig! 
 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

underbar dukning! hoppas du får ett riktigt fint nytt år fullt av lycka!

2014-01-01 @ 09:41:21
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Kerstins foto

Förstår precis hur jobbigt det har varit, vi tömde ju föräldrarnas lägenhet när mamma dog och det var ingen lek. Så otroligt mycket att gå igenom, vad ska kastas, vad ska sparas, vad ska doneras? Så skönt när det är klart.
Din dukning ser fantastiskt fin ut och jag tror nog dina gäster var nöjda med både den och maten. :)
Önskar dig en fin fortsättning på det nya året, må det bli ett riktigt roligt år.
Kram

2014-01-01 @ 18:39:49
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Anna-Karin

Gott nytt Irene! urtjusig dukning.

2014-01-03 @ 20:45:21
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se