Fynd & bilder

Ja, då har man tillbringat ett par dagar bland flyttkartonger och allsköns blandning av gammalt och "nytt"! För er som inte hängt med mig här på bloggen så hjälper jag (och övriga familjen) min mamma med flytt. Men idag har vi tagit en ledig dag då vi snart ska bort på middag, det är välkommet med lite flyttvila innan vi tar nya tag imorgon. Några fler fynd i lådorna som ska till second hand har jag gjort, bland annat ett par Festivo ljusstakar från Iittala. Ni kan tro att jag blev glad! Man skymtar dom i bakgrunden på mitt julbord.  Och här kommer dessutom några fler bilder på juldukningen! Nu ska jag ladda inför nyårsdukningen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Snygg dukning!

2013-12-28 @ 18:19:08
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: JUNITJEJ

Vilka snygga glas!

Svar: Trist att kvalitén på servetterna har ändrats till det sämre.

2013-12-30 @ 18:20:04
URL: http://www.junitjejen.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se