Att slå in paket

Visst är det roligt om man har gott om tid! Fast på nåt konstigt sätt brukar det alltid bli att jag gör det kvällen innan julafton och då är det så stressigt och jag aldrig har den där tiden jag nämnde nyss! Men i år slipper jag det för vi vuxna har bestämt att vi inte köper julklapparna till varandra utan istället går ut på finkrogen tillsammans och äter gott. Ja, det blir nog en del mat för dom pengarna, kan jag tro! Typiskt nog, när jag inte behöver slå in klappar har jag innan köpt på mig massor av papper och snören... men de kommer nog till användning vid något annat tillfälle. Här kommer lite paketinslagningsinspiration som jag hittade hos Cox & Cox, tycker det var så fint med bara rött och vitt.
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se