Allt klart

Nu är allt klart inför julafton, härlig känsla! Annars brukar det vara stress in det sista men i år har jag bestämt mig för att ta det lilla lugna och inte göra så mycket. Här kommer några instagrammade bilder från dagen, jag hann med precis det jag hade planerat! Imorgon jobbar jag igen, lång dag men sedan ska jag lägga upp fötterna och bara njuta. Det gör man lätt när man vet att man ska vara ledig ett par veckor. På tal om Instagram så har jag öppnat upp det för den som är intresserad, där heter jag proformablogg. Följ mig gärna!
 
 

Kommentarer
Postat av: tinaminastina

Irene....önskar dig en härlig och lugn jul!Härligt med känslan att det mesta är klart och att man kan njuta. Samma här i år, vi har varit igång ett tag med julmaten som finns i frysen, härligt! Som sagt, ha det gott och njut av jul och lediga dagar!
kram tina <3

(kul att du har instagramkonto...jag finns där jag med/ tinaminastina )

2013-12-22 @ 23:22:09
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Ambienti

Tack för hälsningen!
Så juliga och härliga bilder! Ja festligt, vi hade samma tanke med Instabilderna...:)
Jag ska titta in till dig också på Instagram.
Ha nu en riktigt mysig och stämningsfull jul!
Kram
Christina

2013-12-23 @ 12:40:29
URL: http://www.ambienti.se/blogg

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se