Sista dagarna

Precis... det är de sista dagarna på semestern! Man tar lite för givet att det ska vara strålande sol och varmt, har nästan vant mig vid det. Vi har varit ute och rest! Vi tog en tur till Tyskland för lite "kontinentkänsla" och luftombyte. Färden gick mot Heligenhafen, en litet kustsamhälle strax nedanför Puttgarden men vi gjorde också ett besök i Lübeck känt om inte annat så för sin marsipan. Jag fastnade dock för de charmerande husen och de smala gränderna även om jag föll för frestelsen och smaskade i mig en jättegod valnötsbakelse klädd med marsipan. Önskar er en finfin helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Olivia ♥

Skönt med semester. Men även den tar ju slut någon gång tyvärr! :}

2013-08-10 @ 22:11:02
URL: http://emmaloves.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se