Hemma hos...

Som jag tidigare sagt är det spännande att se hur de som har inredning och design som arbete bor och extra nyfiken har jag varit på Mija Kinnings hem. Hon har varit min favoritinredare bland alla inredningsprogram på TV och jag saknade henne i senaste omgången av Bygglov. Men nu får jag min nyfiken stillad när Expressen har hälsat på. Oj, vad fint hon bor! Vit grund som jag gillar med sparsamma färginslag på kuddar som hon sytt av tyg från Svenskt Tenn bland annat. Och idel ädel findesign som jag skulle ge vad som helst för... hm, nästa i alla fall. Montana, Ägget, Svanen, Jetson, Beat, AJ, Stig Lindbergskeramik... you name it! Med dom bilderna önskar jag er en fin dag och trevlig helg! Visst har de väl lovat lite vårvärme! Svårt att tro på när man tittade ut imorse!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från Expressen, Fotograf: Caroline Tengen.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hejsan :)
Härligt hem hade Mija helt klart.
Hon är en favorit inom inredning hos mig också.
MVH Jennie S

2013-04-12 @ 13:25:40

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se