Trääkta

Jag tittade på det här tyget när jag var på Ikea i lördags... jo, jag hann med ett besök där också! Trycket var riktigt fint gjort och så verkligen äkta ut på håll. Tekniken kallas för Trompe l'œil och för dagen på Ikeabloggen kan man läsa mer om tekniken och textilen Margareta. Det var nästan att jag blev sugen på en kudde till vardagsrummet men jag sansade mig. För egentligen är det inte den stilen jag är ute efter och väljer man ett sådant här tyg så blir ju stilen spikad och klar. Känns det som! Jag upplevde dock färgerna mycket mer och mustigare än vad de ser ut på bilden, i alla fall på min skärm.
 
 
Bild: Ikea/livet Hemma

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se