Skrivbordsstolar

Nu har stolarna från BoConcept kommit! Och jag är supersuperdupernöjd, kunde inte blivit bättre! Vi har satt på armstöd bara på den ena stolen för att känna oss för hur det fungerar.. med eller utan. Så får ni också se skrivbordet som vi gjort själva. Skivan är ganska tjocka och benen ännu kraftigare, jag tycker det känns gediget och gillar den lite mer bastanta känslan det ger då det är hela 2.40 långt. Djupet är 85 cm eftersom det står under snedtaket och det är gott med det där lilla extra djupet för då får sakerna plats utan att det känns ihoptryckt. Så ska väl en lampa komma på plats också, funderar bara på vilken. Artemides Tolomeo skulle passa perfekt i och med att man kan vinkla den hur som men det är osäkert om snedtaket håller om vi drar i den. Funderar vidare...
 
 
I mitten har vi satt Ikeahurtsen Alex, den breda och bakom den står en hylla som vi byggt för router, kontakter, sladdar mm. så man slipper se det. Är det bra ljus någon dag ska jag ta kort och visa. I skrivbordskivan har vi gjort hål för sladdarna som går direkt ner till router och kontakter. De andra sladdar som syns på bild ska gömmas, jag ska bara försöka hitta samma sorts kabelkanal som vi har i dom andra rummen. Bredvid kartan är den lilla smutten där vi satt hyllor där pärmar står och på den översta ska skrivaren stå. Den som jag inte har än... men hoppas på snart.
 
 
Några saker som står på skrivbordet nu och fler lär väl hamna där så småningom. Det senaste jag köpte var trälinjalen från Granit. Och visst ser ni väl att jag till och med färgmatchat lördagsgodiset! Trevlig helg på er!
 

Kommentarer
Postat av: indianmarknad.se

Gillar stolarna!

2012-10-19 @ 15:26:22
URL: http://indianmarknad.se
Postat av: Maria Westerlund

Så fint med stolarna!! och en Tolomeo eller två blir kanonfint!! trevlig helg!

2012-10-19 @ 19:37:53
URL: http://miawinredning.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det är ett fint kontor ni skapat åt er själva! Många fina detaljer.
Ha en fin helg!
Kram

2012-10-20 @ 10:33:12
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Kerstins foto

Så snyggt ni fått det, stolarna är verkligen pricken över i. Jättefint är även det lilla fönstret, snyggt med en naturlig ljuskälla in över bordet.
Här har vi äntligen en solig dag och frosten har dekorerat landskapet så fint. Hoppas att du har det fint med.
Må så gott och trevlig helg.
Kram

2012-10-20 @ 12:41:08
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: millandante

Åh så roligt att få se Irene, och wow va fräscht och snyggt!! Ordning och reda är orden! Nu måste jag städa på mitt kontor känner jag;)

Så bra att man kan välja mellan armstöd eller inte, smart idé! Pricken över finheterna är ju såklart godiset;)

Kram du inspiratör och fina bloggvän!
Milla

2012-10-20 @ 14:58:15
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Åse - Interiörguiden

Så fint du har fixat till det, jag gillar alla detaljer!

2012-10-21 @ 08:27:35
URL: http://www.interiorguiden.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se