Så vackert

Jag hittade de här fantastiska föremålen som Paola Paronetto gör, en keramiker från Italien med flera stora utställningar bakom sig! De ser så sköra ut samtidigt som de har en ruffhet som tilltalar. Enkla i formen men kanske inte så enkla att göra eftersom de är så tunna och jag kan tänka mig att de lätt kan falla ihop innan de ens hunnit bli brända. Visst är de vackra! Och javisst... naturligtvis får en sådan vas får också gärna flytta hem till mig! Trevlig helg på er! Ska ni göra något kul?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Helt fantastisk känsla i dem älskar uttrycket. Trevlig helg!

2012-10-05 @ 12:32:42
URL: http://johannasinspiration.blogspot.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se