Överkast

Jag jobbar på att få sovrummet att ta form i tanken. I lördags tog vi en tur till tygriket för att kolla in tyg till sänggaveln bland annat men det blev inget köpt. Jag insåg att det nog är bäst att investera i överkastet först för att hitta rätt nyans på sänggaveln. Jag såg överkastet Delia från Himla och fastnade lite för det men kan också tänka mig ett i silkessammet, sådana som Mihn har. Det ska vara ett mörkare grått i alla fall! Och enfärgat!. Eftersom jag fick sålt vår gamla soffa på Blocket igår (yes!) kanske jag skulle slå till på något av dom. Tål att tänkas på. Fin måndag på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mats

Myssiga färger !


www.cqnet.se

2012-10-30 @ 16:41:21
URL: http://www.cqnet.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se