Nya skrivbordsstolar

Nu har jag äntligen hittat stolar till kontoret. Som jag letat! Jag hittade dom på BoConcept och det blev vita som den på bilden. När de kommer hem om ett par veckor ska jag visa er, för jag visade aldrig någon bild på skrivbordet eftersom vi hade de gamla stolarna då. Och skrivbordet ser förresten nästan likadant ut som det på bilden. Jag känner mig jättenöjd med stolen Ferrara i vit läderimitation och krom, höj och sänkbar sits samt skönt gung. Mm... det blir bra, det här! Nej, nu ska jag skynda till jobbet! Jag jobbar aldrig helger annars men denna och nästa har jag lovat och det kan väl kännas ok när det inte är oftare. Hej hej...
 

Kommentarer
Postat av: millandante

På denna kommer du att sitta både snyggt och bekvämt! Kul när man hittar DET man vill ha:)

Ja du Irene, fönster är svåra att dekorera tycker jag, och du förstår att jag blev glad när jag sett en sådan lykta framför mig lääänge, och nu sprang på den för 100 kronor!!!

Ha en fin söndag:)
Kram

2012-10-07 @ 14:01:20
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se