Alice i hyllan

Tittar ni på Hustoppen på TV8 måndagskvällar? Det är kul och intressant att få en titt i annorlunda hus och se både planlösningar och hur de inreder... vilket är minst sagt skiftande. Det vita huset igår var vackert men kändes lite för spartanskt möblerat, jag som annars gillar när det inte är övermöblerat. Är det förresten till salu? När jag sökte på Villa Vitlingen hittade jag detta. Såg ni tapeten också, den som var som en bokvägg? Visst är den fräck! Så där lagom rörig som en bokhylla kan vara och svulstig med en storlek som var väl tilltagen! Perfekt att få till den där bibliotekskänslan i ett rum och inte har alla böcker som krävs. Alice i hyllan var namnet! Jannika Hernelius, hon som också är programledaren i Hustoppen har designat och den finns på Your Wallpaper. Stort gilla på den!
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag hade helt missat att hustoppen kört igång med ny säsong och blev tipsad av Mamma vilket ledde till sträcktittande på fyra första avanitten via mobilen (har ingen tv ännu). En del hus är ju redan bekanta via bilder och reportage medans andra är helt nya för mig. Vitingen kändes väl minimalistisk. Att jag bloggat Släviken-huset i somras var kul nu när det ligger på topp och allt :-)

2012-10-29 @ 15:47:01
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se