Pysseltagen

Tro´t eller ej men nu är jag i pysseltagen... fast det är inget julpyssel jag gör. Min man fyller nämligen jämnt och vi ska ha födelsedagsfest nu på lördag fast det egentligen är idag han fyller. Imorgon fyller dessutom sonen 24 så det blir dubbelt firande! Dukningen tänkte jag göra mer åt det maskulina håller och då tycker jag det passar med, bland annat, grafiskt svart och vitt, passar ju även in här hemma! Ja, vi får väl se vad jag åstadkommer med så enkla medel som lite papper och tejp!
 

Kommentarer
Postat av: millandante

Ja va kul att se vad du hittar på, du har ju väldigt fint material där! Vilken fin present du gav maken för 24 år sedan...:) Ha en härlig fest!!

KRAM

2012-11-29 @ 23:11:12
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se