Mitt barnbarn

Jag tycker inte det var länge sedan det låg ett litet nyfött barnbarn i famnen på mig, så fort tiden går! Nu har den där lilla bebisen blivit en stor flicka på hela tre år. Så mycket glädje, så många goa skratt och så mycket villkorslös kärlek hon ger oss. Älskade lilla barn! Och jag kan intyga att det är precis som alla sagt hur det är att få barnbarn, det stämmer, allting! Igår var vi där för att fira hennes stora dag, det är väl egentligen den första födelsedagen som ett barn riktigt förstår vad det innebär att fylla år. Och det gjorde hon! Ballonger och prinsess-servetter, festklänning, tingelingtårta och paket... precis som det ska va´! Jag brukar ju inte visa oss här på bloggen men några bilder bjuder jag på födelsedagsbarnet. Och några glimtar från hennes rum, det här är ju trots allt en inredningsblogg!  Och jodå... Tindra har godkänt! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Stugstrapatser

Nämen oj, redan tre år? JAG minns ju när hon föddes, har vi känt varann så länge?? :D Ser ut att vara en härlig tjej, stort grattis till både henne och mormor! :)

Svar: Visst går tiden fort... och det är verkligen en härlig tjej! Ja, så längesedan är det som vi hade tävlingen ihop, Anna... 3,5 år sedan!
Irene

2012-11-22 @ 12:51:38
URL: http://www.stugstrapatser.se
Postat av: Mrs. b

Ja jösses så tiden går - är hon redan tre år? Stort grattis till söta tjejen!

2012-11-22 @ 22:56:20
URL: http://mrsbandco.se
Postat av: felringningen

Oj vilken tårta sån vill jag också ha när jag fyller.Visst är treåringen lik sin mamma som jag minns henne som liten.(Det är några år sedan)Söt och glad som mormor.Kram

2012-11-23 @ 06:19:11
Postat av: millandante

Jag vill också minnas att hon föddes igår...;) Var tvungen att tänka till hur länge jag bloggat egentligen, men det stämde ju... kusligt fort tiden går. Man har väl roligt helt enkelt;)Så himla söt hon är!! Och tårtan skulle jag kunna ta två bitar av just nu.

Go helgkram!

2012-11-23 @ 15:50:26
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilken söt ung dam - och helt galet hur tiden går!! Minns ju när du skrev att du skulle bli mormor :-)
Mysigt rum har hon med!
Kram och trevlig söndagkväll!

2012-11-25 @ 18:18:23
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Anna-Karin

Vilken fin tjej. Tycker också det var väldigt nyss hon var en liten bebis. Man hinner knappt med.

2012-11-28 @ 15:54:23
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se