Förberedelser

Tänkte bara titta in lite snabbt och önska er en trevlig helg och första Advent! De nya stjärnorna lyser i sovrumsfönstren och vi är förberedda här hemma för första advent. Som ni förstår så har jag fullt upp med morgondagens begivenhet med all mat som ska göras och tårtor och annat gott. Jag tycker det är kul men också jobbigt! Nu tar jag ledigt... i alla fall från bloggen och får se hur mycket ork jag har för ett hej på söndag, annars får det väl bli på måndagen igen! Som sagt... trevlig helg på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för semesterhälsning Irene ! Och nu precis hemkommen från Gotland. Hälsa och Gratta T så mycket på hans dag.
Vi hörs när alla helger är över.
Kram
Pia

Svar: Har hälsat och han tackar! Ja, vi får höras efter helgerna, skulle vara kul! Ha det... kram
Irene

2012-12-01 @ 00:01:12

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se