Adventsfix

Nu är det bara en vecka kvar till första Advent och idag har vi gått igenom alla ljusstakar och stjärnor så de fungerar, det brukar ofta vara nån lampa som gett sig eller så. Jag har äntligen bytt ut alla våra traditionella 7-armade elljusstakar, det har blivit något nytt varje år och i år fick det bli två nya stjärnor till sovrummet. Inga trendigt designade utan vanliga vita pappersstjärnor, jag tycker dom är fina och jag har bara haft någon enstaka innan så det känns som lite nytt här hemma. Men jag har fått en favorit (förutom Fling) och det är Gnosjös stora stjärna, en sådan skulle passa i antingen tv-rummet eller vid matplatsen. Såg den i vår lampbutik... fiiiiiiin!
 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Den där är fin, jag har sett den i något skyltfönster. Fling är såklart också underbar! Jag har bara en stjärna, en i papper från Watt & Veke. Härliga adventstid!

2012-11-25 @ 20:53:52
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Julia - inredning och sött!

Jag kör också med vita pappersstjärnor - på fot. Annars blir det väldigt sparsamt med pynt i år.. tror jag :-)

2012-11-29 @ 09:21:31
URL: http://www.juliasinspiration.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se