Stooora problem

Tänk om någon bara kunde peka och säga: Det och det ska du ha! För inte blev jag klokare efter besöket på Parasoll! Merja, du undrade ju om jag hittade något! Nej... eller jo, stolar! Men inget bord som passar till... om det inte ska vara teak. Och det nämnde ju du Linda, att teak bleks efter några år och vi ville ju ha ljusa möbler. Men vi är sååå trötta på trä som vi haft i åtta år, så därför. Ni vet ju vilken stil jag gillar, det har jag visat några gånger redan men jag får bara inte ihop det. Ska jag falla till föga och välja komfort före utseende? Nu menar jag inte att möblerna på bilden är fula på något sätt men jag har ju en helt annan stil i huvudet och kan bara inte få ur det! Bordet på bilden är dessutom himla bra då det är både stort och kan bli ännu större OCH underhållsfritt. Men stolarna jag gillar passar inte till! Ja, så går tankarna! Värdsliga problem man skaffar sig, eller hur! Fredag imorgon! Och sedan helg! Tjoho...

Bild: Trademax

Kommentarer
Postat av: Merja

Du kommer nog att hitta rätt så småningom, välj inget du inte är helnöjd med. Det har jag gjort några gånger och ångrar mig alltid. Jag söker bord till trädäcket och inte är det lätt inte. Stolar har jag köpt och det blev Ninja från Berga form. Ha en fin fredag!/Merja

2012-05-25 @ 10:27:57
URL: http://detlillahuset.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se