Vinnaren... och nåt litet extra till alla

Ojoj... vad orolig jag var igår, ska ni veta! Min blogg var plötsligt borta ur cyberspace, den fanns helt enkelt inte! Och ni kan gissa att jag var extra orolig också då vinnaren i tävlingen skulle utlysas! Jag mailade blogg.se och har nu fått hjälp att hitta den så ordningen är återställd och allt är som vanligt igen. Puh! Den hade fastnat i spamfiltret, det kan hända om man länkar till utländska sidor. Kan tänkas att det var länken till den ryska sidan i inlägget innan som ställde till det. För det var var då det började krångla när jag gjorde det inlägget. Nu är allt frid och fröjd och det är hög tid att presentera vinnaren i tävlingen om presentkortet hos Belysningsdesign.

Ett stort GRATTIS till


Vilken CAMILLA? Klicka på bilden!

Du har fått mail från mig! Snart kommer ett presentkort med posten för fler ljusunkter hemma!


Så vill jag också passa på att tacka alla som varit med och tävlat! Kul! Och nu kommer en rolig överraskning till er som inte vann och alla ni andra som läser det här. BELYSNINGSDESIGN BJUDER ALLA PÅ 10% RABATT när du handlar ur deras sortiment, uppge bara koden lampor2012. Kul, inte sant! Och tack för samarbetet!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken tur att din blogg fanns kvar!



Så roligt att det var just Camilla som vann, läser hennes fina blogg så snart hon skrivit något.



Ha det fint!



Kramar

2012-03-22 @ 16:15:35
URL: http://jagochvitt.blogspot.com
Postat av: millandante

Helt underbart roligt Irene!!! Jag tror du hörde mitt tjoande ända hem till dig;) Jag blev verkligen glad och ser fram emot ett LJUST och fint sovrum snart:)



KRAM och tack till både dig och Belysningsdesign!!

2012-03-23 @ 00:06:42
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se