Utvalda saker

Nu har jag tittat igenom Nordic Design Collectives sortiment lite mer noggrannt och kan bara konstatera att vi har många duktiga designers i vårt land. Jag hittade många fina saker och kan nog tänka mig ett köp framöver, det finns bl.a. flera illustrationer som jag fastnat för. Här är lite av varje som också föll mig i smaken.



Dekonstruerad Flippklocka - Meanwhile, kroken Leaf - LagströmWiktorsson, kuddfodral Snäcka - KD KONSTIG Design  by Emma Sjödin,  Tryck "Perfekt" - ITA Design, bild "Tre fjädrar" - Caro-lines, kuddfodral "stickat" - Kristin Erséus Art & Illustration, grytunderlägg - Sofie Sjöström™ Design samt postern "Designklassiker - Inredningscitat.

Snart, snart presenteras vinnaren i tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Underbara saker...det finns så mycket som man skulle vilja ha!

Kramen.

2012-03-21 @ 10:00:03
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se