PSsss...

Visst har väl alla hört att det kommer en ny kollektion i Ikeas serie PS (Post Scriptum)... nu årgång 2012. För ingen har väl missat alla egenfotade bloggbilder från världspremiären förra veckan, så spännande! Nu har också pressbilderna kommit och visst finns det mycket som lockar. Dessvärre får vi vänta till 4 maj innan vi kan sätta händerna i det vi önskar! Min favorit är utan tvekan det här sidebordet som en tänkbar kandidat vid fåtöljen på kontoret vi håller på med. Så har jag sett en ljusstake och en lampa också som jag är nyfiken på.



Inspiration har hämtats från Ikeas 60-åriga designhistoria med utmaningen att föra den framåt genom uppdaterade former, funktion och material. Fokus skulle ligga på hållbarhet samt också pris och tillgänglighet då det är en del av Ikeas tankar... prisvärd design åt alla! Fler nyheter...









Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, de har verkligen lyckats denna gång (eller igen?)



Tänkte när jag såg småborden att de skulle vara perfekt på en förskola och särskilt på en småbarnsavdelning. De små vännerna har en viss förmåga att gå iväg med pennburkar och det är inte så lätt att gå iväg med ett helt bord...



Kramar

2012-03-13 @ 22:25:02
URL: http://jagochvitt.blogspot.com
Postat av: Linda

Borden är jättefina! Ska bli spännande att se ps-produkterna i verkligheten sen.

2012-03-15 @ 23:07:17
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se