Ett par dagar till ända

Ja, nu blev det tyst ett par dagar här igen då det har varit så mycket annat. Brorsan fyllde jämnt i tisdags så jag var där på dagen och hjälpte honom med förberedelser och på kvällen blev det sedan firande av födelsedagsbarnet. Igår var barnen och barnbarnet hemma så den dagen gick också i ett rasande tempo med både fika, shopping... och grill på kvällen. Så Nationaldagen firade vi på det sättet och med flaggan i topp. Jag är så dålig på att förbereda och göra klart inlägg innan för att bara portioneras ut så ibland blir det luckor så här. Men samtidigt känner jag inte heller att det måste komma inlägg varje dag. Skulle vara kul att veta hur ni tänker där, vill ni se inlägg här varje dag? För vill ni det så fixar jag det, naturligtvis! Säg bara till! Vet ni vad? Nu åker vi och köper mina efterlängtade utemöbler! Glad, glad, glad!!

Under tiden kan ni kolla in detta DIY som jag hittade hos Stylizimo! Hur söta var inte dom här fjärilarna då? Jättesöta förstås! Och vill du veta hur man gör finns beskrivningen här. Billiga klädnypor kan man köpa här.




TÄVLA... TÄVLA!!! Klicka på bilden!

Kommentarer
Postat av: Lissen

Då förstår jag att du har haft mycket att göra med födelsedagskalas och firande av både det och Nationaldag.



Fjärilen är ursöt och jag ska se om man kan hitta liknade klänypor lokalt. Bara jag kommer ihåg, det innan någon ny ide dyker upp :-)



Gör som du känner för, bloggandet ska vara roligt.



Kram Lissen

2012-06-07 @ 10:57:49
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Ja, tiden rusar på när man har trevligheter för sig! Det ska verkligen bli spännande att se utemöblerna till sist ;)

Bloggandet ska vara kul och inte som ett ok tycker jag...blogga när du känner för det! Jag kikar in när det har hänt nått!

Kramen.

2012-06-07 @ 11:19:21
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se