Vitt

Snart är alla julhelgerna förbi och jag kan inte säga annat än att jag så smått börjar få lust att plocka bort det röda redan nu men jag ska hålla mig ett tag till. Granen ska i alla fall ut i helgen, om inte tidigare. Den är torr som fnöske trots att den aldrig varit utan vatten hemma hos oss. På tal om vatten så regnar det stort här idag. Tänk om allt detta varit snö, då hade det varit mycket ljusare! Och vitare! Och just vitt dras jag till allt som oftast nu för tiden, dock ej som snö, men jag känner en längtan efter vitt, vitt, vitt. Därför kommer här ett gäng vita bilder från en bostadsrätt med ny ägare... det här är den ljusterapi vi behöver i mörkret, ljuset som vi kommer att längta och sukta efter de närmaste månaderna. Men som jag sa... snart är vi där! (Förresten... ni la väl märke till övergångarna i texten? Där fick jag till det, vá!)














Bilder från Alvhem

Kommentarer
Postat av: Lena

Hade också tänkt spara lite jul inne ett tag till (tjugondag knut är helig i den här familjen), men efter att ha sett dessa bilder måste jag nog bearbeta familjen några varv till! Mera vitt!



Kramar

2012-01-03 @ 19:30:42
URL: http://jagochvitt.blogspot.comj
Postat av: LissenTo

Superfin lägenhet, kan lätt flytta in.



Här hemma håller julen på att plockas ihop, men det blir en massa sidoprojekt, som jag ska fortsätta med i morgon.



Ha en fin vecka och hoppas det inte blåser så fasligt.

2012-01-03 @ 22:38:02
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Malin

Den där lägenheten är fantastiskt! Vår gran åkte ut i helgen. Den tappade alla barr - bara man sade "bu". ;-)



Kram Malin

2012-01-04 @ 08:28:41
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: a-k

Tjusigt värre! Exakt ett sådant bord som dom använder som soffbord hade jag i många år som sängbord. Jag skänkte senare bort det till någon välgörenhetsorganisation, så tänk om det är mitt bord ;-) God fortsättning Irene!

2012-01-04 @ 22:21:54
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se