Vårvärme

Tittar in för att önska er en Trevlig Valborgsmässoafton! Vilket väder vi har! Nu har vi förberett för en liten fest, det bjuds på en sallad med marinerade räkor till förrätt, laxplanka till huvudrätt och bärpaj med hemmagjord glass. Jag tror det blir gott! Förr om åren åkte vi in till stan och tittade på Cortegen men inte längre, det får vara för dom yngre. Vi tycker det är ganska skönt att fira hemmavid tillsammans med goda vänner. Jag förökte skynda på äppelblommorna inne men de hann inte slå ut till dagen, fina ändå! Ha en god kväll alla, just nu har vi 20 grader varmt!


Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Visst har det varit fint idag!

Fin Valborg!

2012-04-30 @ 18:50:33
URL: http://mrsbandco.se
Postat av: JenniP

Får jag fråga vad som sitter på väggen nära kameran, ovanför kvistarna? Kan inte bestämma mig... är det något keramiskt? Varifrån? :)



//JenniP

2012-05-02 @ 22:47:24
Postat av: Proforma - Irene

JenniP: Det är en keramiktavla från butiken Ting Ute & Inne, de har webbutik.

2012-05-03 @ 13:03:25
URL: http://proforma.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se