Så snyggt

Så snygg kombination med de råa betongväggarna och det marockanska klinkergolvet! Och kopparrören! Och mässingen! Jag hade gärna sett fler bilder från detta badrum! Och där gör jag en riktig avstickare från den raka lite minimalistiska vägen jag valt och gillar. Vad händer egentligen? Men visst blir man ofta inspirerad av annat än "det vanliga" och det här gillar jag! Rufft och mjukt på samma gång! Det enda som stör... i mina ögon...är den vita röran under handfatet, det är lite "to much" för mig! Bilderna kommer från det här reportaget.





Foto: Anna Kern

Kommentarer
Postat av: Lissen

Skulle gärna göra om i mitt badrum och när jag ser översta bilden så skulle jag ha så.



Åt en GI lunch innan kaffet, så det lilla fiket hade en del att erbjuda, vad man än ville äta.

Visar bilder på det en annan dag :-)



Ha en fin vecka



Idag har vi haft det oväntat soligt, varit ute mycket, fikat i solen, promenerat med lilla O.



Till veckan kommer dåligt väder, tur man fick den här dagen :-)

2012-04-15 @ 22:14:47
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Precis samma tanke som dig där Irene. Gillade väggarna, golvet och kopparn men röran under tvättstället var inte lika fin.

2012-04-16 @ 00:21:51
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!! Gillar du inredning? Då har vi startat bloggen för dig! En massa, massa inspiration och Gör-det-själv-tips proppar inläggen. Vi har även en Till-Salu-kategori med gamla nötta ting (främst möbler)! Ta ett skutt in hos oss och ha en kanondag!! Kram!

2012-04-17 @ 07:51:20
URL: http://jolii.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se