Några enkla idéer

Snygg och effektfull uppsättning av hyllor på väggen! Visst är det vanliga skenor och enkla hyllplan typ Elfa. Det enda som krävs är väl lite tid och tålamod så kan det bli så här fint! Bilden kommer från Alvhem.



Så hittade jag den här bilden hos Bolig, med fin hängare som är gjord av gamla skomakarläster. Målade och fastsatta på en bräda.




Är det någon som missat denna hylla så kommer den i repris nu. Behöver väl knappas någon närmare beskrivning. Beskrivning finns på Leva & Bo.


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Härligt inspirerande bilder! Hyllan är ju bara så snygg...

Kramen.

2011-10-26 @ 10:45:21
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: LissenTo

Översta bilden vad snyggt med hyllorna. Men du, det där fönstret, det vore en dröm att ha det i sin egen lägenhet.



Ha en fin vecka. // Lissen

2011-10-26 @ 17:56:48
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Evelina

Vet du var i från hyllan med hjul kommer?

2011-11-08 @ 13:13:48
Postat av: Proforma - Irene

Evelina, hyllan får man göra själv efter beskrivning som du hittar här: http://www.expressen.se/levabo/1.2285159/rulla-fram-lasningen

/Irene

2011-11-10 @ 22:15:01
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Helen Svanteson

Hej
Jag halkade in på din Blogg( vet knappt vad en blogg är, ibörjar bli till åren kommen ) det är jg jätteglad för. Roligt att läsa om ditt hem, tips och idéer som du delar med dig av. Du haren bild på klädhängaren med gamla skomakarläster, du skriver att bilden hittade du på Bolig. Förstår att det är ett danskt magasin. Vet duvar man kan få tag i denna hängare, är detnågon designer eller bara en roligt hemmafix. Kommer att läsa vidare på din Blogg. Tack för trevlig läsning mvh Helen

Svar: Tack snälla! Vad glad jag blir att höra att du gillar min blogg och det jag skriver om! Det har hunnit bli en del under de sju åren jag bloggat! :)Jag tror att det är ett hemmafix som de målat och skruvat fast på brädan. Kanske du kan hitta skoläster på loppis... om du inte har några i dina gömmor! :)
Ha det gott!
Irene

Irene

2015-06-16 @ 11:18:45

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se