Egen tid är god tid

Visst är det! En kopp kaffe med ostmacka till och en inredningstidning, det kan väl knappast bli bättre! Sköna Hems inspirationstidning Skapa stilen har legat på nattduksbordet länge men jag har bara inte haft tid att läsa den noga förrän nu... en bläddring räcker ju inte!
På bilden syns också delar av servisen Teema som jag vann på bloggen Design Day by Day i somras.... en frukostservis. Och som om det inte var tillräckligt hade de dessutom lagt med mattallrikar och en stor skål i paketen. Ni förstår att jag blev glad, jag gillar dom jättemycket!


egen bild

Kommentarer
Postat av: Julia - inredning o sött

Som 2-barnsmamma är det något som jag allra helst ägnar mig åt när de små sover - en lugn stund i soffan med en tidning. I brist på tidningar blir det inredningsbloggar :)

2011-11-08 @ 16:20:20
URL: http://juliasinspiration.blogg.se/
Postat av: Kerstins foto

Det där såg riktigt mysigt ut, utom kaffet då förstås. ;)Skönt med en liten paus emellanåt för att hämta både energi och inspiration.

Ha en fin onsdag.

2011-11-09 @ 02:09:25
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se