Lisebergs trädgårdsdagar

Imorgon öppnar Lisebergs Trädgårdsdagar, vårens stora trädgårdshappening här i Göteborg. Den är i tre dagar, alltså fredag, lördag och söndag. Tanken var att jag skulle besökt Trädgårdsdagarna men det kom annat emellan så jag får helt enkelt hoppa det. Jag fick dessutom en inbjudan att vara med på bloggmingel i morgon men hade ingen möjlighet att komma, det är ju inte alltid så enkelt att bara ta ledigt från jobb och så. Är det någon av er som ska gå på bloggmingel... eller trädgårdsdagarna? Skriv gärna en kommentar så fyller jag på här med länkar till er och för dom som vill klicka sig vidare för rapportering och bilder.


Kommentarer
Postat av: henrick´s tankegångar - inredning, design, trend & trädgård

Jag har planerat att gå på lördag för att ta del av alla utställningar m.m / H

2011-05-05 @ 23:15:58
URL: http://henricks-tankegangar.com
Postat av: Anna - Balkongliv (fd, då)

Jag funderar på att kika in en stund imorgon, fredag. Skulle vara hemskt kul att gå som "civilist", och inte behöva tänka på den egna montern. :-) Dock blir det ingen rapportering från mig.



Kram på dig!

2011-05-05 @ 23:22:38
Postat av: A-K

Jag hoppar helt i år men det brukar ju vara trevligt.

2011-05-07 @ 16:01:12
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se