Nytt från Hasselfors

Förra året kom Hasselfors med så många fina nyheter och inte är de sämre i år! Det vet ju jag som hämtade inspiration där ifrån! Odlingsbänken på ben är charmig tycker jag och man kan sätta till en spaljé för en klängande växt. Och visst skulle man kunna använda den som avskärmning då! Mittenbilden visar en odlingsvitrin och för den som inte har plats med ett växthus är det här ett alternativ! För att det växer bättre bakom glas, det vet man ju! Synd bara att det kostar som ett helt växthus! Längst ner är en länksten som kan användas både liggande och stående. Perfekt för raka kanter och snygg tillsammans med förra årets trampsten. Jisses vad gratisreklam de fick nu! Men så gillar jag deras saker också!










Trevlig dag och helg!

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Så mycket fint!

Länkstenen tyckte jag var riktigt smart...

Kramen.

2011-05-06 @ 08:52:02
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Mrs. b

Ja de har mycket fint!

Vi byggde ju odlingslådorna förra året. På todo-listan återstår att gjuta runda trampstenar. Vilket år som helst :-)

2011-05-06 @ 14:25:45
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Inget fel med reklam när det är bra produkter. :)

Jag gillar det här jag med.

Må så gott.

Kram

2011-05-08 @ 01:45:32
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se