Höstnytt... jodå!

Men inte redan kan man tycka... men jo, redan trillar höstens nyhetsbilder in i mailen att ta del av och det får ni också göra här på bloggen! Man vill helst inte tänka på hösten innan sommaren ens anlänt... även om vi har rena rama höstvädret här på västkusten... men bilder på fin inredning tittar vi gärna på, eller hur. Det verkar som de flesta färger finns med även om mina ögon lätt fastnar på den smutsgula färgen, likaså turkos... så snyggt tillsammans! Retromönster hänger fortfarande med som man ser i ena temat "Plockepinn". I andra temat "Höst" är det mustiga färger som gäller för en mer dramatisk hemkänsla med både etniska inslag från olika håll i världen liksom vintage och genuint robust. Bilderna kommer från Åhléns pressvisning som ägde rum förra veckan. Är det något som faller er i smaken?








Trevlig dag och helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Oja de har mycket fint att kika på.



Svar:

Tack! Trodde faktiskt inte att jag skulle våga när förfrågan kom och efter lite velande fram och tillbaka så tackade jag ja. Det är jag glad för!

2011-05-27 @ 16:30:04
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Louise Ewing

Det var mycket som är fint! :)

2011-05-27 @ 20:07:10
URL: http://louiseewing.blogg.se/
Postat av: Lissen

Åh hösten känns mer än avlägsen, även om dagens väder liknar det.

Hade aningar om att vi skulle se mer av det gula och det är riktigt fint mot det gula.



Önskar att solen visar sig i helgen hos er.Speceillt för att min äldsta dotter är på besök i fina Göteborg.



Kram och trevlig helg. Lissen

2011-05-28 @ 06:50:58
URL: http://lissento.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se