Mors Dags-vinnaren

Vinnaren i Mors Dags-tävlingen är nu utsedd! Tada... Susanne vann den fina brickan från Ordmärkt! Jätte-jättestort grattis! Och motiveringen Susanne kammade hem bricka med lyder...

När jag behövt henne har hon alltid funnits där,
men ibland önskar jag hon istället vore här!
Hon går till jobbet, trots att hon är pensionär!

Brickan skulle jag jättegärna vilja ge henne och försöka få henne att förstå vad innebörden av orden är. Att hon verkligen kan sluta jobba och vara ledig och pyssla med vad hon vill...nu och här!


Kommentarer
Postat av: milla-andante

Grattis Susanne!!

Många av våra mammor som fortsätter arbeta idag, intressant fråga vad det beror på...?!



Kram till dig Irene!

2011-05-23 @ 21:54:05
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Grattis till Susanne. Vilken mamma hon har, hoppas att hon hinner stanna och dofta på blommorna.

Har haft fullt upp ett tag och inte hunnit vara in till mina bloggvänner. Men nu får jag hoppas att det lugnar ner sig.

Ha en fin tisdag, Irene.

Kram

2011-05-23 @ 22:18:21
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Susanne

Tusen tack!! Sådana här glada överraskningar gillar jag! Mamma har många brickor, men den här blir helt klart den absolut finaste!!

2011-05-23 @ 23:49:19
Postat av: Jess

GRATTIS Susanne!

En fin och tänkvärd motivering. Värdig vinnare.

2011-05-24 @ 17:29:16
URL: http://retrolyckan.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se