3dwalldecor

Det trillar in mail i brevlådan från företag som vill att man ska skriva om deras produkter och det gör jag när jag gillar det jag ser... och den här idén gillar jag! Det är plattor formgjutna i bambu som man limmar på väggen precis som en tapet men kan också gå att sätta upp med stark dubbelhäftande tejp. Plattorna finns i fyra varianter och är 46x46 cm stora och 2 cm djupa. De säljs i paket om ca 2,1 kvm och kostar 1050 kr. Hemsida och butik är under uppbyggnad men via den går det att ta kontakt om man vill handla redan nu eller se på fler bilder. Det här var väl ett snyggt sätt att få mer liv på en enfärgad vägg, eller hur!


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Alltid kul med nytänk...det där var snyggt!

Kramen.

2011-06-29 @ 20:11:12
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Jenny

Kul idé som skulle passa i en viss sorts hem :-)

Ha en skön helg, även om vädret ska vara mindre trevligt.

2011-06-30 @ 07:39:15
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se