Visst är de söta men...

På tal om ätbart i trädgården så är det visst inte bara vi som gillar det vi har! Rådjuren har minsann glufsat och mumsat i sig massor upptäckte jag här om dagen! Luktärtorna är kapade, en halvmeter har de lämnat kvar. Tack för det! Och floxen måste de trott vara buxbom, så rund fick dom till den... man skulle nästan kunna tro att de haft en sax med sig! Och den blomningen får vi klara oss utan också. Visst förstår jag att de också måste äta och trädgårdarna är väl som det värsta smörgåsbordet nu men välj något annat, någon annanstans... attans!!! Kanske dags att köpa blodmjöl nu...



Söta gratulationskortet kommer från Petrified in Pink.







Så enkelt och snabbt det är att komma in i semesterlunken! Inläggen blir därefter... men inga problem men det! Klicka bara på "Följ bloggen"-knappen så missar du inte när jag uppdaterar! Fin dag till er alla, här växlar vädret!

Kommentarer
Postat av: Maria Westerlund

Känner igen det där, så söööta men usch vad de ställer till i trädgården!

2011-07-19 @ 20:58:56
URL: http://miawinredning.blogspot.com
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Så trist när de är inne och knaprar i trädgården - varför kan de inte käka gräs och buskar i skogen istället?

2011-07-19 @ 22:19:49
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Linda

Tack för din kommentar! Du gör helt rätt i som håller semesterlunk, det är du värd. Jag följer dig på Bloglovin så jag missar inte inläggen. Ha en skön semester! Kram Linda

2011-07-19 @ 23:09:08
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Ja nog är de fina men visst är det trist när man får det man jobbat med förstört. Men risken är stor att om jag såg nån i min rabatt hämtade jag nog kameran först. ;)

Må så gott.

Kram

2011-07-21 @ 17:21:56
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se