Tävling - blogg... och LYCKA TILL!

Det finns en blogg som jag följer och har gjort så sedan den startade.
Människan bakom denna blogg är en fantastisk människa som griper tag i en med sitt
livsöde och man kan inte låta bli att beröras av denna tjej som fått den här andra chans
i livet. Även om det är "i ett ganska långsamt tempo". Ja, nu är det nog många som vet
vem jag menar. Jodå, det är... Milla med bloggen Andante.
Tänk er att gå igenom det hon gjort och sedan komma igen både fysiskt och psykiskt.
Hon bloggar, ritar vackra mönster, startar eget företag med föreläsningar och ska snart
ge ut en bok! Visst är det beundransvärt! Mitt varmaste LYCKA TILL, Milla!



I samband med starten av företaget Millandante Inspiration lottar Milla ut ett av
sina fina mönster och man får själv välja vilket man vill ha. Jag är naturligtvis med,
vill du också... då hittar du tävlingen här.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för tipset, jag har aldrig hört talas om bloggen tidigare så jag måste ta och kika in där. :)

Ha det gott.

Kram

2011-02-24 @ 15:13:02
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: milla - andante

TACK!!!

2011-02-24 @ 15:48:40
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: LissenTo

Tycker också hon är väldigt fantastiskt och jag är glad att jag hittat till hennes blogg. En favorit för mej.



Kram Lissen

2011-02-24 @ 16:39:14
URL: http://lissento.blogg.

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se