Fin inspiration

Finfin inspiration på något som man skulle kunna kalla "compact living" även om det inte ser ut så på bilderna. Det brukar normalt sett vara mindre. Det här skulle jag kunna köpa rakt av, så ljust och fräscht genomgående i alla utrymmen. Mycket förvaringsutrymmen, t.o.m. under sängen. Tavlan över var fin. Snyggt med det fristående badkaret och bra med mycket förvaringsmöjligheter i badrummet också. Fina handfat med kranar som kommer ur spegeln. Så gillar jag köket, är ju svag för vitt och rostfritt så det här faller mig i smaken!















Och var hittar man detta då? Jo, på vattnet... eftersom det är en båt, the Red Dragon. Design står engelska arkitektfirman Dubois Naval Architects för, den är byggd av Alloy Yacht på Nya Zeeland och franska Wilmotte et Associés har gjort inredningen. The Red Dragon går att hyra veckovis för att segla runt i Medelhavet eller Indiska oceanen. Frågan är om man kan lösa priset, vad tror ni?? Själv får jag nog nöja mig med bilderna!





via Homedit

Kommentarer
Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

WOW...ja vi kanske skall byta båt..hum. Tack för tipset. Kram Maria

2011-08-25 @ 13:56:46
URL: http://mariashrna.blogspot.com/
Postat av: millandante

Vad sugen jag blev på en tjock härlig heltäckningsmatta i sovrummet nu...! Inspirerande bilder!



Skönt att du verkar frisk igen!! Ja, jag är snart i Göteborg igen, och då gör jag ett nytt försök på jobbet:)KRAM

2011-08-25 @ 15:29:37
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Carina - inspirera

Strikt och stramt - jag gillar det massor! Nu får man väl be maken tänka om när det gäller segelbåt ;)

Kramen.

2011-08-26 @ 07:00:06
URL: http://Inspirera.bloggsida.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se