Sovrum

Ni förstår kanske att jag är ute efter idéer till sovrummet eftersom det kommer ett gäng bilder här igen. Överkastet som jag syr går sakteliga framåt men det är många "lappar" som ska sys samman och jag sitter inte vid symaskinen varje dag så det tar sin tid. Funderingarna går kring vad jag ska göra mer i sovrummet och det är där bilderna kommer in men samtidigt kan ni nog hålla med mig om att man aldrig blir mätt på vackra interiörer, så därför sparar jag och sparar och sparar...















Bild 1 Miles Redd, 2-4 Rachel Whiting och 5 Antoine Bootz

Så hittade jag också massor av sovrumsbilder på Freshome... "Swedish Bedroom Design".
Så jag kan ju lika gärna dela med mig av den länken också! Varsågod!

Kommentarer
Postat av: Lissen

et är som du säger man kan aldrig se sig mätt och det inspirerar.



Kram min vän och ha en bra dag.

Kul att se dej, igår

2011-04-14 @ 09:29:23
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: oddbrownbird

Jag tröttnar aaaldrig =)

2011-04-14 @ 20:48:46
URL: http://www.oddbrownbird.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se