Hem & Villa Göteborg


Eget montage

Årets Hem & Villamässan har nu startat här i Göteborg, det gjorde den igår! Nytt för i år
är avdelningen Mat & Dryck som innefattar allt från kök, köksutrustning och inredning till
scenprogram med kockar och mat och dryckesprovningar. Övrigt som man kan roa sig
med på mässan är Vi i Villas "gör-det-själv-torg" där kan du få tips och råd, t.o.m.
bygga ditt eget fågelbord... utställningen Tema färg som skapats av designern och
trendexperten Paula Malm... kolla in Johnnie och Mattias från Roomservice och Matte
och Willy
från Bygglov "in action" på Stora byggscenen, fler aktiviteter kan du läsa om
här och vill du ta en titt i Hem och Villas eget magasin, gör du det här.
Jag är faktiskt lite sugen på att gå men inget bestämt än... får se hur dagsformen är.

Kommentarer
Postat av: Anna - Balkongliv

Jag är på väg dit i detta nu! :-) Rapporterar gärna sen om det var nåt att ha... Ska nog lösa biljett för provsmakningar och betrakta det hela som after work.



Krya på dig! Kram.

2010-11-05 @ 15:29:31
Postat av: Lotta

Jo, jag ska åka imorgon bitti.

ska bli kul att besöka mässan och även hinna med lite annat skoj i Göteborg:)

kram och Trevlig Helg!!!

2010-11-05 @ 22:13:51
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Peter

Att det tog sådan tid innan jag spanade in igen på din blogg. Vad jag har missat. Suveräna bilder!

2010-11-06 @ 10:39:26
URL: http://www,salstatosee.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se