Tack... kräftskiva!

Idag hoppar jag in lite snabbt för jag måste bara tacka er för alla
grattishälsningar både här på bloggen och på Facebook!
Även om jag nästan bad om dom... hihi!


Här har det nästan blivit varannandagsbloggning senaste tiden. Det går alldeles
för fort just nu och jag hinner inte med allt som ska göras och absolut inte
det jag vill göra. Jag kommer mig igen... men det får bli så här så länge.



Bild från Sköna Hem

Så här skulle jag vilja ha det, ett uterum där man är skyddad mot regn och
blåst, särskilt en dag som denna när vi ska ha kräftskiva här ikväll.
Det blir inte som den vi hade förra året utan med kompisarna som vi brukar
ha varje år. Det är ju en del som ska fixas med dukning, kaffegodis och så
och jag hoppas att jag ska få till en liten rapport med bilder på i alla fall
dukningen. Drinken innan ska förhoppningsvis bli en Mojito, sedan kräftor
med gott tillbehör och efter det som vanligt ost. Till kaffet håller jag på
att göra en frukt och bärtårta, perfekt nu då bär och frukt är som bäst.
Det blir en fin lördagskväll... detsamma till er också!

Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Vilket fantastiskt fint uterum! Den där bilden behåller jag för framtida inspiration.



Hoppas ni får kul ikväll!!



Kram Malin

2010-08-21 @ 15:19:57
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Ja det uterummet hade suttit fint. Känner igen mig i att det är mycket nu, tiden räcker inte till. Hoppas ni får en jättetrevlig kräftskiva ikväll!

2010-08-21 @ 16:16:46
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Ett sådant uterum skulle man verkligen ha! Ha en trevlig kväll!

2010-08-21 @ 17:47:12
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Camillasnyahem

Ja, jag kan se mig själv ha en alldeles utmärkt kväll där! :)



Hoppas du får en fin söndag!

2010-08-22 @ 13:09:58
URL: http://www.camillasnyahem.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se