Formex

Då har höstens Formex startat och nu är många av mina bloggvänner där! Jag har själv varit
på Formex ett antal gånger och visst hade det varit lockande att åka dit nu också för jag kan
tänka mig att det är en viss skillnad mot då, framför allt vad det gäller antalet utställare.
För er som inte vet så har jag haft en present- och inredningsaffär... längesedan dock!



Eget kollage av bilder från Formexsidan.


Höstens trendtema är Happy och det har jag skrivit om tidigare så det tänkte jag inte ta
upp igen. Däremot vill jag nämna att det finns så mycket annat att se... och lyssna på
på Formex, det måste inte bara vara inköp som gäller. Något av det jag hade velat besöka
är bl.a. temautställningen Happy Home av Jan Rundgren och Lovely Threads av stylisten
Tina Hellberg. Fler uställningar kan man läsa om här. Bland föredragen tycker jag att det med
Louise Klarsten låter intressant, hon är VD på ColourHouse Sverige/Pantone© men även
"Sagan möter verkligheten" som hålls av Frida Wanselius, känd från Roomservice på Kanal 5.

Nu ser jag verkligen fram emot bilder från Formex på alla bloggar framöver.

Kommentarer
Postat av: Home of Nina

Hej Du Vännen!

Angående klockan så är det ett helt underbart verk av Biegert & Funk. Och som all design... japp den kostar en slant. Närmare 10.000 + moms. Men det är ju dock en detalj i hemmet som inte går någon obemärkt förbi! Kram Nina

2010-08-12 @ 16:18:42
URL: http://www.homeofnina.se
Postat av: Lotta

Ja, nu hoppas jag att mässan blir så intressant som det verkar:) Jag ska åka upp på Söndag. Ska bli kul!

Åh, vad roligt det måsta ha varit med en egen inrednigsbutik:))) kramis

2010-08-12 @ 20:18:57
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Jag kommer inte heller fara dit i år då vi ska på min kusins bröllop. Kommer bli roligt att läsa alla rapporter sedan.



Svar:

Tack för gratulationen på min födelsedag!

2010-08-12 @ 21:36:49
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Anna-Karin

Ja nog hade jag hellre velat vara där än på begravning. Kanske kan det bli av till våren.

2010-08-21 @ 16:21:55
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se