Award x 4... och lite runt det.

Jag har fått awards från flera olika håll och jag blir lika glad varje gång för uppskattningen!
TACK SNÄLLA!!!
Jag har tänkt att samköra alla på en gång, på mitt sätt... och det blir ett långt inlägg,
så häng med om ni orkar!


Den första har jag lite dåligt samvete för, för jag fick den för längesedan... ja, riktigt längesedan,
då fick jag denna från Dahlarna. Får hoppas att den fortfarande gäller! Ni som följer Dahlarna
vet att hon är fantastiskt duktig på att göra tårtor... bland mycket annat!



Så ett par månader senare fick jag denna från Lissen!
Lissen som jag faktiskt träffade här om dagen! Vi har följt varandras bloggar i två års tid
och det är så kul att möta personen bakom bloggen! Lissen visade sig vara precis som
man upplever henne i bloggen, en varm, go tjej... från Sundsvall, som var här nere i Göteborg
för att träffa sitt nya barnbarn. Vi tog en fika en kväll efter jobbet och satt och pratade.
Tiden gick snabbt, kan jag säga, hur trevligt som helst!



Och för några veckor sedan trillade denna in från Lotta med bloggen Lotenlind!
Vi har också följt varandras bloggar länge och söker ni tapetinspiration
så är det dit ni ska klicka er in! Och hon har alltid något projekt på gång!



Så för någon vecka fick jag en sådan här till av Nina som har bloggen Home of Nina!
Ny bekantskap! Nina visar sig vara fantastiskt duktig med blommor, florist som hon är.


Med några av dom dom här utmärkelserna följer vissa reger... som att man
ska berätta saker om sig själv och även att nominera andra bloggare, ja ni vet!
Nu är det så att jag gjort liknande utmaningar så många gånger så vill ni veta mer
om mig kan ni titta här, det är bara att scrolla så dyker de upp en efter en.
Fast jag tänker ändå späda på med tre saker till om mig och även skicka vidare
den sista awarden... "Beautiful Blogger Award"... till följande toppenbloggare:
Balkongliv, Creative Activity, House of Jammi, Inne & Ute, Kerstins Foto,
Mrs. B & co och Nancy and I.

OBS! Inga förpliktelser medföljer denna award och utmaning!
Du kanske t.o.m redan har gjort den!


Här kommer då några saker till om mig!

1. Jag har ofta mycket planer men verkställer dom sällan nu för tiden.
Lite tråkigt men varken ork eller tid räcker till!


2. Hör och häpna... jag har inte körkort! Någon mer som inte har?


3. Att bli mormor som jag blev i november har totalt ändrat livet! Att få njuta
av en liten glädjesol, det är helt underbart och vi träffas ofta, flera gånger i veckan!
Jag har aldrig riktigt visat henne här på bloggen då jag vill att den ska handla om
inredning men idag... och bara idag...tänker jag göra ett undantag. Med ok från
dottern kommer här ett par bilder på mitt goa barnbarn, Tindra fem månader!
Det är den här goa snuttan som numera tar upp en del av min tid!







Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, tack snälla för utmärkelsen. Vilka underbara bilder på din lilla goding. Nog är det en härlig tid som börjar nu, för oss som har vuxna barn. :)

Jag ska ta mig an utmärkelsen senare, för nu fixar vi för att kunna premiärgrilla. Ska bli så gott.

Här är det halvt som halvt sol, men kallt i luften trots att termometern visar 10 grader.

Så det blir till att äta inne. :)

Vad kul att du och Lissen fått träffas. Det är lite pirrigt att möta en bloggvän men det brukar nog alltid bli bra, för på nåt vis känner man varann redan.

Ha en riktigt härlig söndag.

Kram

2010-04-25 @ 14:31:53
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Anna - Balkongliv

Men så otroligt gulligt av dig! Jag tror bestämt att det är min första award. :-) Nu blev jag jätteglad - du gjorde min dag.



Kram!

2010-04-25 @ 15:11:37
URL: http://www.botaniccity.com/balkongliv
Postat av: Jenny

Det är roligt med utmärkelser, de ska du vara stolt över :-) Och vilket litet charmtroll hon är ditt barnbarn! Gullemaja, tänk att man själv ska börja om inom snar framtid, känns riktigt magiskt! Kram Jenny

2010-04-25 @ 19:26:17
URL: http://www.fyraifamiljen.se
Postat av: Anna-Karin

Tusen tack Irene! Det är mer än trevligt att få awards och ännu trevligare att få dela dem vidare. Kul med lite bilder på fina Tindra, vilken underbart söt och härlig tjej, måste brås på Mormor.

2010-04-25 @ 20:45:19
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Annette

Vilket gulligt litet charmtroll!!!!



Kram Annette

2010-04-25 @ 22:08:26
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så roligt att få läsa lite mer om dig:))

Förstår att du är en stolt mormor.

vilken liten goding:)))

Hoppas du haft en bra Helg.

Nu är isrevyn över här i Tibro,det känns både skönt och lite ledsamt.

kram kram Lotta

2010-04-25 @ 22:14:53
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Grattis till dina awarder, de är du verkligen värda! Kul att få läsa liter mer om dig. Ha en bra vecka.



Kram Åse

2010-04-26 @ 08:13:36
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: Mrs. b

Tack snälla för awarden, du är för snäll! Och självfallet vill jag säga "Back to you", tack för all inspiration du bjuder på!



Och vilken söt liten tjej! Förstår att du är en lycklig mormor till lilla Tindra!

2010-04-26 @ 21:12:22
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: DAHLARNA

SJÄLVKLART gäller den lika mycket fortfarande!!! :-)!



Grattis till alla de andra awarderna också!

UNDERBART sött barnbarn du har!

KRAMAR!

2010-04-26 @ 23:39:36
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se