Barcodes i färg

För ett tag sedan skrev jag om Artissima där man kan beställa större tavlor i canvas med barcodes.
När man tänker på streckkoder ser, i alla fall jag, bara vitt med svarta streck framför mig
men det går tydligen att göra så mycket mer. Här är några förslag, fler finns på hemsidan.



Jag har kollat upp pris på en sådan tavla och det är enligt följande:
En tavla tryckt på canvas i storlek 50x70 är 499 kr, då är den omonterad.
Vill man ha den uppspänd på en 26 mm kilram blir kostnaden totalt 799 kr.
Samma gäller för ordmolnstavlorna som man gör Wordle.

Nu ska jag ta mig en bloggrunda och se vad ni hittat på, hann inte med det igår!
Ha en bra dag, alla som tittar in!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad läckert det blev i färg. Gillar speciellt den med regnbågens färger. :)

Ha det gott.

2009-01-27 @ 11:25:32
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Vi satt precis och pratade i kväll om att göra en sådan streckkodtavla till sovrummet. :) Dom är jättefina!





Kram

2009-01-28 @ 21:55:53

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se