Tubtrugs

Ja, då var man tillbaka på jobbet efter 11 dagars ledighet. Nu längtar man bara till semester...

På väg hem från jobbet finns en affär med tyger och inredningsprylar. Idag hade det kommit in massor av Tubtrugs i många härliga färger så jag köpte med mig en stor hem. Kanonbra att ha i trädgården och användbara till så mycket annat också. Jag tycker inte om de vanliga som man köper hos trädgårdshandlaren, de med massa hål i. Hälften tappar man ju på vägen... Den här är mycket bättre. Jag köpte en grön "Pistachio" ska nog köpa mig en orange i en mindre storlek också.

             image67


Kommentarer
Postat av: Camilla

snygga färger. :)

2008-05-05 @ 18:52:41
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Hanna-Sofia

Så Läckra. Säger som vanligt, orange och turkost paxar jag! ;-)

2008-05-09 @ 23:38:40
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se