Är du tankspridd?

Idag skickade jag ett mail från jobbet hem för att påminna mig själv om en sak. Brukar göra det då och då, tankspridd som man är ibland! Jag tror nog inte jag är ensam om att göra det eller...? När jag sedan kom hem så såg jag naturligtvis det och blev påmind. Tack och lov, säger jag, att mailen finns!
Kom då att tänka på att jag sett någon sida på nätet om tankspridda och sökte. Voíla... här är den! Faktiskt lite rolig.

Kommer ihåg för många år sedan, när min svärmor åkte till ett stort köpcenter och parkerade bilen på den STORA parkeringsplatsen, gick in och shoppade några timmar och sedan ut på parkeringsplatsen för att gå till bilen och åka hem igen. Men var var bilen??? Hon gick runt och letade, säker en timma men hittade inte den, så hon tog bussen hem och ringde polisen och anmälde den stulen. Hon var förtvivlad... oj oj oj! På kvällen åkte min man (sonen) ut till köpcentrat, för han tänkte att hon har säkert glömt var hon ställt den och NATURLIGTVIS, där stod den alldeles ensam på den STORA parkeringsplatsen. Nästa dag fick hon, skamset, ringa polisen och förklara.

Liknande berättelser hittar du här.

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se