You´ve got mail

Vi är ute efter en ny brevlåda, den vi har nu är så jobbig för posten blir alltid blöt när det regnar.
Jag har letat, även på nätet och har hittat en från Flexbox som jag tycker är snygg. De har flera modeller men den jag hittat heter Brilliant.
Jag tycker inte vi behöver någon låda där man kan samla post i flera veckor, för om vi skulle resa bort en längre tid kan vi lika gärna lagra hos posten.
Det som är kul med denna brevlåda är att man får med en skylt med den text man vill ha, välja eget motiv eller 4 st årstidsmotiv. Pris? 695 kr och fraktfritt. Stolpe om man behöver det, tillkommer med 150 kr.
Skulle gärna vilja se den i verkligheten. Kan tänka mig den i antingen vitt eller silvergrått.
Är det någon som har erfarenhet av denna brevlåda?


Eget montage





Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin, tyvärr har jag ingen erfarenhet av den. Kram Sandra

2008-06-15 @ 13:23:26
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Helene Langborg

Vi har en brevlåda med tillhörande årstidsbilder, det är bara det att jag är lite sen med att byta bilderna ibland, tiden går för fort eller så är årstiderna förvridna. När jag kommer ihåg att byta bild är det dags för nästa årstid;-)

2009-08-11 @ 21:29:48
URL: http://langborgsullevidal.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se