Vad ska jag ha för lampa?

Usch, så besviken man blir. Var inne på attractions igår för att köpa lampan som jag bloggade om. De säljer ju med 50 % så jag tänkte passa på. Det visar sig att den blir hur dammig som helst och med den högt uppe i taket (vi har 4,5 m i takhöjd) så funkar det inte! Hur ska man komma dit upp varje gång man ska göra rent den. FY vad tråkigt. Jag som hade spetsat in mig på den... Nu får jag ut och leta igen.
Är det någon som har bra tips på en lampa som ska häng högt upp, får gärna vara rejält stor och ren (hmm) i formen. Givetvis bra pris också.
Liten uppfattning av hur det ser ut i sovrummet får du av bilden.
Kom igen... tips, tips, tips!





Kommentarer
Postat av: Mari

Tackar för kommentaren;)



Oj, svårt med lampa du...jag är själv en sucker för lite udda lösningar - hade jag bott där så hade jag fixat mig en så kallad gräskranskrona med belysnig i...en stor sån!:)



/Mari

2008-06-25 @ 18:03:42
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Lissen

Har tittat runt lite i din blogg.

Muggarna på bolagret var fina.

Ha det gott

2008-06-25 @ 20:30:55
URL: http://lissento.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se