Soppdax

Idag har jag köpt gröna soppskålar, tyckte inte jag hade några bra skålar för soppa. Jag får alltid ta finservisen till det. De kostar 79 kr men det var rea på dom så jag betalade 59 kr. Bra pris! De här skålarna kan man också använda till te, varm choklad eller en JÄTTEkopp kaffe. De kommer från L.O.B. och finns i flera färger. Denna gröna nyans är en av mina favoritfärger, därför har jag valt att visa några fler saker från L.O.B... just i mörkt limegrönt.
Om något faller dig i smaken kan du titta här om det finns att köpa där du bor.
De är också återförsäljare av fatboy.






Kommentarer
Postat av: Mari

Jättesnygga saker för jag gillar verkligen lime, har inslag i köket bl.a i gardiner och lite annat.



2008-06-12 @ 22:42:41
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se