I badet

Första dagen på jobbet efter fem veckors semester var väl sådär! Men man kanske kommer in i det igen.
Det var faktiskt riktigt svalt där i alla fall och oootroligt varmt ute! Det blev en vattenläcka i huset (jobbet)
så vi hade inget vatten på eftermiddagen varken i kranar eller toaletter.
Tur att det bara var några timmar kvar innan vi skulle sluta.
Skulle kunna druckit ett fullt badkar när jag kom hem........ nu kommer den snygga övergången.........
... och på tal om badkar!

Så många fina badkar det finns och jag som inte har något alls hemma... duschar istället!
Var inne hos grannen härom dagen och såg deras badkar som är alldeles nytt och blev lite sugen
men vi har inte plats i vårat badrum även om det är stort.

Villeroy & Boch








Wislo






GAT Shangri La


Nangijala


Nirvana




Westerberg har liknande




... och Svedbergs



Nej... måste i säng nu, ska upp klockan 6... usch, vad tidigt!!! Natti...


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Wow så många snygga badkar! Vi hade badkar i förra lägenheten och det saknar vi mest nu i den nya. Men det blir lite för trångt att ha ett badkar i vårat badrum. Plus att jag tycker att det är rätt skönt att slippa göra rent ett badkar, både i det och under. Men det är väldigt skönt och mysigt att ta sig ett bad. Kommer nog sakna det till hösten när det börjar bli kallt ute. Ha en bra dag! Kram

2008-07-29 @ 08:56:08
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Viveka på Humlebacken

Oj vad många fina kar. Men så står de också i badrum på typ 100 kvm... så stort har man ju aldrig hemma...

Kul att du gillar idén med badhytt på tomten, lovar att återkomma med bilder på hur det blir. Men det dröjer nog ett tag. Vi har ju en del att fixa med...

kram

2008-07-29 @ 09:15:31
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Ellas Inspiration

Väldigt läckra, ja idag önskar jag att jag hade tillbringat hela dagen i ett. Gud va varmt! Härliga att jobba istället, eller hur? ;0)



Kram Karin

2008-07-29 @ 17:59:07
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Lissen

Är det något jag gillar så är det att bada! Så någon av dom läckra badkaren skulle passa mej!

ville gärna ha ett, när jag någon gång hittar ett bra boende!!!

Ha det gott

Ps Hoppas det ordnat sig med vattnet på jobbet Ds

2008-07-29 @ 21:01:50
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sov gott!

2012-11-15 @ 01:52:09

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se