Vaser

Jag är väldigt förtjust i vaser i alla former! Nu kan man ju inte ha vaser framme hur som helst,
de kräver ju blommor och det är ju kostsamt om man ska köpa blommor varje vecka.
Det vill säga om man inte väljer vaser som är mer dekorativa...
se bara...





Skruv




Kabelhållare!





Drakar



Äggvas




Tvättsvamp




Hmm... ja du...

De här vaserna hittade jag på Twentieth



Den här, däremot, tycker jag är vacker! Leafvase från Vessels
(det låter vackrare på engelska)
Kan inhandlas på Trace Elements, har tidigare bloggat om dom här.




Från samma ställe kommer också Driftwood


Kommentarer
Postat av: Lissen

Vilka fantasifulla vaser!

Den översta tycker jag är finast.

Trevlig helg

2008-08-30 @ 12:02:14
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Äggvasen är så TUFF! Den skulle man haft! :)


Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se