Trivselhus

Innan vi hade bestämt oss för att totalrenovera vårat hus var vi inne på att riva det och bygga nytt.
Vi anlitade t.o.m. Trivselhus som ritade ett hus till oss. Så svårt beslut... vi kände att det egentligen var helgalet att riva! Efter många sömnlösa nätter bestämde vi oss för renovering istället.
Trivselhus har fantastiskt fina hus och jag kan sitta länge och bara titta på interiörbilderna på hemsidan.

Några inspirationsbilder som jag hittade  är dom här. Fler finns i Bildarkivet
Som ni förstår så tycker jag om vitt även om grått och svart också fått flytta in hos mig på senare år.
Jag gillar framför allt kontrasterna, det känns som det händer något då.









I morgon kommer del 2 av "Vårat hus"

Kommentarer
Postat av: Lissen

Ett sådant där fönster skulle jag ge mycket för att ha. Det ända upp till taket!!!!!

Förstår att det blev sömnlösa nätter, ett stort beslut att ta.

akramelikram

Ps Har sprungit i skogen rätt mycket, men svampen är svår att hitta;trattkantareller har jag några

ställen. Men inte lika god som den gula Ds

2008-08-13 @ 21:52:45
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: jenny

Vi har renoverat två stycken hus och det är många svett, blod och tårar.. Trivselhus har rena drömhus och jag har länge suktat efter deras hus men ack vad dyrt! Det blir billigare att renovera och det kommer bli jättefint kan jag lova!

2008-08-13 @ 22:57:13
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: vimsingen

Jag gillar också Trivselhus. Samtidigt är det något visst med det hus som har lite historia. Det är väl som med inredning, snyggt med nya saker, men några gamla ärvda saker brukar bli pricken över i.et,

/Vimsingen

2008-08-14 @ 09:32:36
URL: http://www.vimsingen.blogspot.com/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se